I když se Facebook nechová k uživatelům dobře, oni ano. Kolik se vybralo jen na charity?
Z Facebooku mizí uživatelé rychlostí blesku. Je to především díky aktuálním skandálům, které má Facebook na svědomí. Nedávno se totiž ukázalo, že byly ukradena data uživatelů, která byla použita k ovlivnění prezidentských voleb v Americe. Také se odhalilo, že Facebook prodává data výrobcům mobilních telefonů, kteří najednou vědí, po čem uživatelé touží. A kromě toho se začalo kšeftovat s osobními daty i v bankách, kde se výměnou za data uživatelů dávají Facebooku data o uživatelských platbách. No nemůžeme se divit tomu, že lidí mizí z této dosud nejrozšířenější sociální sítě. Ovšem ti, co zůstávají, se nechovají tak sobecky jako sama společnost. Přispívají na charity a dobročinné události, na které se v minulém roce vybralo neskutečných 300 milionů dolarů.
Facebook totiž poskytuje uživatelům zajímavou službu či lépe řečeno funkci. Jedná se o funkci, která nabízí uživatelům výběr zajímavých a dostupných charit, které mohou podpořit. Uživatelé mohou přimět i své přátele k tomu, aby podpořili charitu stejně jako oni.
Popularita, která se neočekávala
Funkce doporučující charity byla zásahem do černého. Facebook se konečně touto funkcí vyznamenal, ovšem od té doby to jde s ním z kopce. Funkce sklidila nevídaný úspěch, začali ji využívat nejen běžní uživatelé, ale také celebrity, které mají širší dosah v šíření charity.
Jelikož aplikace zafungovala skvěle a lidé se skutečně mohli podílet na lepších životech těch, kteří to potřebují, vybrala se neskutečná suma. Uživatelé pomocí BirthdayFundraiseres darovali 300 milionů dolarů na charitu!
Více jak 750 tisíc neziskových organizací
Ve funkci se nachází zhruba 750 tisíc neziskových organizací, na které mohou uživatelé přispívat a které mohou byť malou částkou podpořit. Doufejme, že se tato funkce dostane i do Česka a budou se moct tímto způsobem podporovat i české organizace pomáhající těm, kteří to potřebují.