Reklamní předměty a jejich výhody
Reklamní předměty platí za nejlevnější formu reklamy, přitom toho dokážou opravdu hodně! Jejich největší výhodou je zejména jejich cena, kterou si navíc při splnění tří zákonných podmínek můžete odečíst z daní. Mezi tyto podmínky patří cena pod 500 Kč (bez DPH u plátců a včetně DPH u neplátců), označení předmětu logem nebo propagovanou službou či zbožím a skutečnost, že daný předmět nepodléhá spotřební dani. Takovými předměty může být celá řada věcí: reklamní elektronika, textil a další předměty.
Levný způsob, jak budovat image společnosti
Lidé rádi dostávají dárky. To je skutečnost, se kterou reklamní předměty pracují. Když od někoho dostanete dárek, odnesete si dobrý pocit, že máte někoho, komu na vás záleží. Tento pocit si můžete zapamatovat a v případě, že budete hledat někoho, kdo by vám mohl poskytnout určitou službu nebo zboží, je pravděpodobné, že se vrátíte tam, kde jste se cítili dobře.
Větší loajalita zákazníků
Zákazník, který byl obdarován, bude vaši společnost vnímat pozitivněji. Rád se bude do vaší společnosti vracet. A svůj pocit se může podělit se známými. Díky tomu můžete získat mnohem více potenciálních zákazníků. Ti mohou dát nejen na samotné ústní doporučení od obdarovaného, ale také si jméno vaší společnosti mohou zapamatovat díky reklamním předmětům. I když jimi nebyli sami obdarování, mohou si všimnout reklamních předmětů u svého známého a vaše obchodní jméno jim tak bude povědomější.
Říci „Děkuji“ je důležité
Tím, že někoho obdarováváte, mu dáváte najevo, že je pro vás důležitý. Současně je to způsob, jak jim poděkovat nejen za jejich nákup, ale také za jejich přízeň. Obdarováváni mohou být nejenom zákazníky, ale také zaměstnanci či obchodní partneři.
Investice, která se vrací
Díky reklamním předmětům můžete vytvářet, budovat a udržovat si vztahy mezi klienty a obchodními partnery. Vhodným dárkem, například multifunkční propisky se stylem a vlastním potiskem mohou být vyrobeny vašemu ceněnému partnerovi na míru. Díky tomu ukážete, že jej znáte také na osobní úrovni.